Krok po kroku
1. KONZULTÁCIA
Prvým krokom pri príprave Vášho eventu - akcie je osobná konzultácia, v rámci ktorej nám predstavíte Vaše požiadavky. Medzi základné informácie patrí termín konania akcie, približný počet hostí, o aký typ akcie máte záujem, pri akej príležitosti a čo chcete podujatím komunikovat, docielit. Našou zásadou je, že pristupujeme ku každému klientovi individuálne, čoho výsledkom je nezabudnutelná, zakaždým iná atmosféra, ktorá z každej slávnosti musí vyžarovat.
2. VYPRACOVANIE NÁVRHU - PREZENTÁCIA KLIENTOVI
Na základe Vašich prianí, potrieb a limitov vypracujeme detailný návrh akcie - vizuálnu a obsahovú stránku, zahrnajúcu scenár akcie, popis inventára, dekorácií, jedál a nápojov, a ich cenové kalkulácie. V prípade záujmu pre Vás vypracujeme viacero variant v rôznych cenových reláciách, aby ste mali možnost vybrat si tú, ktorá Vám bude vyhovovat.
3. KONZULTÁCIA - KLIENT SI VYBERIE VÝSLEDNÝ NÁVRH
Vy posúdite naše návrhy a vyberiete, ktorý sa Vám páči najviac. Po dopracovaní sa k finálnej verzii pripravovanej akcie Vám vypracujeme konečnú cenovú ponuku na všetky služby, ktoré pre Vás budeme realizovat. Následne Vám doručíme harmonogram príprav a realizácie akcie.
4. REALIZÁCIA
Na mieste konania pripravíme všetko tak, aby jedinou Vašou úlohou bolo mat po celý čas úsmev na tvári a cítit sa príjemne v spoločnosti svojich hostí. Náš tím Vám bude celý čas poruke, pre prípad akýchkolvek nepredvídatelných udalostí.
5. SPÄTNÁ VÄZBA - ZHODNOTENIE AKCIE
Je samozrejme na Vás, či nám ju poskytnete. Každá spätná väzba nás však posúva dalej...